• Mała listonoszka damska ze skóry naturalnej - Rovicky

Torebka wyróżnia się gustownym stylem. Wykonana z wysokogatunkowej skóry naturalnej. Regulowany pasek na ramię zapewnia komfort noszenia i możliwość dostosowania jego długości.

155.21
szt.
Opinie
Cena przesyłki 8
Odbiór osobisty 0
InPost Kurier 8
Paczkomaty InPost 10
DPD 10
Dostępność Mało

Zamówienie telefoniczne: 667860113

Zostaw telefon

Mała listonoszka damska ze skóry naturalnej - Rovicky

  • Elegancki design | Torebka wyróżnia się gustownym stylem, który nada świeżości Twoim stylizacjom. Listonoszka idealnie nada się na codzienne wyjścia jak i na wyjątkowe okazje;
  • Ponadprzeciętna jakość | Wykonana z wysokogatunkowej skóry naturalnej;
  • Regulowany pasek | Regulowany pasek na ramię zapewnia komfort noszenia i możliwość dostosowania jego długości;
  • Pojemne wnętrze | Starannie zaprojektowane wnętrze z kieszonkami idealnie sprawdzi się do przechowywania codziennych przedmiotów.

Długi pasek z regulacją

Wykonany ze skóry naturalnej pasek, pozwala na regulacje jego długości w zakresie od 106 do 118 cm. Dzięki temu możesz go dostosować do swoich preferencji.



Funkcjonalne wnętrze

  • Torebka składa się z obszernej komory głównej. Dzięki jej sporym rozmiarom pomieścisz w niej codzienne przedmioty takie jak notes, portfel czy kosmetyki.
  • Dodatkowo, w komorze zostały umieszczone 2 kieszenie: jedna otwarta, druga zamykana na zamek błyskawiczny. Idealne na klucze i telefon.
Głębokość:
11 cm
Kolor okuć:
Srebrny
Kształt:
inny
Marka:
Rovicky
Materiał:
skóra naturalna
Model/typ:
listonoszki/crossbody
Pasek:
regulowany, stały
Płeć:
damska
Podszewka:
tak
Styl:
miejski/casual
Szerokość:
25 cm
Wielkość:
mała
Wysokość:
21 cm
Wzór:
Bez wzoru
Gabaryt InPost:
B
Kolor główny:
niebieski
Gwarancja:
24 MIESIĄCE
Cechy szczególne:
kieszeń na suwak
Format A4:
nie mieści
Sposób zamykania:
klapka, magnes, suwak
Sposób noszenia:
na ramię, przez ramię (crossbody)
Ilość komór:
1
Ilość kieszeni:
2
Maksymalna długość paska:
118 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.